jump to navigation

Tagged (in Dutch sorry) 03/04/2008

Posted by Mrs. W. in tagged.
trackback

I got tagged by Marga
So here are the answer, sorry it is in Dutch…..

4 banen die ik gehad heb:
Medewerkster Fin. Administratie bij het COA (Centraal Opvang Asielzoekers), Medewerker Brand en Water Schades bij MSR, Medewerker Verkoop Administratie bij de Mercedes Dealer, Adm. Medewerker bij een Onderwijsinstantie.

4 films die ik gezien heb:
Heb er veel meer gezien!!! Maar de laatste zijn: Alvin and the Chipmunks, Stardust, Seeker en Bee Movie

4 steden die ik gezien heb:
hahaha zoveel!
4 plaatsen waar ik gewoond heb:
Slechts 2: Kolhorn en Winkel

4 TV programma’s die ik graag kijk:
CSI, Bones, How It’s Made en Gordon Ramsey Oorlog in de Keuken

4 Radioprogramma’s/zenders waar ik naar luister:
1. radio veronica
2. radio 538
3. FunX

4 favoriete recepten:
1. Pilaf
2. de Groentensoep van mijn oma
3. Zalm uit de oven
4. Gewoon een broodje gezond 🙂 of met kipsalade 🙂

4 plaatsen waar ik zou willen zijn:
1. Op de Seychellen
2. In Finland….hoop dat daar nu sneeuw ligt 🙂
3. In de buurt van mijn man
4. Gewoon lekker thuis achter m’n PC 🙂

4 volgende slachtoffers
denk ik nog even over na…

Comments»

1. Marga - 03/04/2008

Leuk joh om die weetjes te lezen, leuk dat je mee doet 🙂

2. dawn - 03/10/2008

I can’t understand a thing on this post LOL … but I wanted to know if you have any news on the job interview? Keeping my fingers crossed 🙂 xx


Leave a Reply

